info@kardeslergrup.com.tr +90 312 354 25 41 Bağdat Caddesi 1154/1 Sokak D3 Yenimahalle/Ankara
+90 532 730 42 72

HAKKIMIZDA

BİZ KİMİZ ?

1986 yılından beri Bosch Yetkili Servisi olarak faaliyet gösteren firmamız, şu anda faaliyetlerini Ostim’de 2000 m²`lik modern Binası’nda hizmet vermeye devam etmektedir.. 1999 yılında kurulan grup firmamız sektörün lokomotif firması olarak faaliyetlerine devam etmekte olup 2003 yılında ise dünyadaki en faal Bosch Dizel Servisleri arasında yer almıştır.

MİSYONUMUZ

Ürün ve hizmet kalitemizi sürekli geliştirerek, müşteri talep ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak. Güçlü bir iletişimle, tüketici ve müşteri sadakatini sağlamak, Yurt içi ve yurt dışında daha da büyüyerek sektöründe en çok tercih edilen olmak, rekabet gücümüzü ve müşteri potansiyelimizi artırmak.

VİZYONUMUZ

Firmamızın ulusal / uluslararası pazarda, etkinliğini ve verimliliğini artırmak amacıyla, kendi uzmanlık alanımızda, kendi yöntemlerini sürekli geliştiren sektörün lokomotif öncülüğünü yapan Türkiye' nin güvenilir ve saygın kuruluşu olmak.

KALİTE YÖNETİMİ

Kuruluşumuz, TS EN ISO 9001:2015 ve 14001:2015 şartlarına uygun olarak Kalite Yönetim Sistemi oluşturmuş, dokümante etmiş ve uygulamaktadır. Bu El Kitabı; Kuruluşumuzun Kalite Yönetim Sistemi’ni açıklar, gereklilikleri tanımlar ve sorumlulukları tayin eder. Bu dokümanlar; Kalite Politikası, Kalite El Kitabı, Prosesler, Prosedürler, İş Akış Şemaları, Listeler, Formlar vb. iç kaynaklı dokümanlar ile dış kaynaklı dokümanlarda toplanmıştır. Proseslerle ilgili uygulamalar; sırası, etkileşimi ve izleme metotları ile gerekli kriterler belirlenmiş olup, prosesleri ifade eden detay, dokümanlarda anlatılmıştır. Prosesler için ihtiyaç duyulan kaynaklar sağlanmıştır. Ayrıca proseslerin izleme ve ölçme yöntemleri proses kartlarında tanımlanmıştır. Birbirleriyle etkileşimi gösterilen Kalite Yönetim Sistemi Proseslerinin, ölçme veya izleme ile kontrol edilmesi, izleme ve ölçme sonuçlarının analiz edilerek gerektiğinde iyileştirme planlarının veya düzeltici ve önleyici faaliyetlerin yapılması, gözden geçirilerek gerektiğinde politika ve hedeflerde revizyona gidilmesi ve ayrıca gerekli kaynakların (personel işgücü, altyapı ve çalışma ortamı) üst yönetim tarafından sağlanması suretiyle Kalite Yönetim Sistemi sürekli iyileştirilmektedir.

DOKÜMANTASYON

Firmamız, Kalite Çevre Politikası ve Kalite- Çevre Hedeflerini Kalite-Çevre Yönetim Sistemini kurma çalışmalarının başlangıcında oluşturmuş ve yayınlamıştır. Ayrıca Kalite Politikasına Kalite El Kitabında yer verilmiş ve kitap bünyesine alınmıştır. Firmamız, Kalite El Kitabını, Kalite Yönetim Sistemini kurma çalışmalarının başlangıcında oluşturmuş ve yayınlanmıştır. Böylece çalışanlar ve ilgililer dahilinde sistemin genel tanıtımını yapmıştır, esaslarını çizmiştir. Firmamız, Standardın ön gördüğü dokümante edilmiş prosedürlere ek olarak işletme ihtiyaçları doğrultusunda ek prosedürler ile kalite yönetim sistemini desteklemiştir. Standartlar ve müşteri talepleri gibi dış kaynaklı dokümanlar da dahil, kalite sistemine ait tüm verilerin ve dokümanların kontrolü “A-PR01 - Dokümanların Kontrolü Prosedürü” ve “A-PR02 - Kayıtların Kontrolü Prosedürü” ile yürütülür.

ALT YAPI VE ÇALIŞMA ORTAMI

Şirketimiz Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları ile beraber çalışma alanlarını tekrar düzenlemiş ve çalışanlara temiz, rahatsız edici olmayan ortamlar sağlamıştır. Çalışanlar ihtiyaçları olan teçhizatlar ve diğer gereklilikleri “A-PRP.15 Satınalma Prosedürüne” göre temin edebilirler. Çalışanlar ile ilgili eğitim, beceri, tecrübe ve asgari bilinmesi gerekenler kurumsal eğitimlerle verilmektedir.

MÜŞTERİLERİMİZ

Çalışmış olduğumuz firmalara sektörel bazda bakıldığında;  Küçük Ve Orta Büyüklükteki İşletmeler, Şantiyeler, Belediyeler, İlgili Bakanlıklar, Tedarikçiler, Devlet Kurum Ve Taşeronları, İnşaat Hizmetleri, gibi birçok alan hizmet vermekte olduğumuz veya verebileceğimiz alanlardır, bu sektörler doğrultusunda hizmet ve çalışmalarımızı uzman ekibimiz ile sürdürmekteyiz.

TEKNOLOJİ

Kuruluşumuz, teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak hem hizmet sırasında hem de sonrasında hizmetine kalite, konfor ve güvenlik katmaktadır. Ayrıca teknoloji sayesinde hizmet süresini de kısaltmaktadır.

Hizmet Aşamasında;
  • Kuruluşumuz, ilgili standartlara, teknik şartnamelere, idari ve mevzuat şartlarına, güvenlik tekniklerine, kanun yönetmenliğine uymak.
  • Teknolojiyi yakından takip ederek Hizmet ve projelendirme kullanmak.
  • Hizmet teslimini söz verilen sürede gerçekleştirmek.
  • En değerli iç kaynağı olan çalışanlarının iş güvenliğini sağlamak için yürürlükte olan kanun ve yönetmeliklere uymak.
     

DEĞERLERİMİZ

Kuruluşumuzda "insan" öncelik taşır. İnsan Kaynakları açısından bakıldığında, ortak kurumsal değerleri temel alan genel yönetim ilkeleri; öncülük, saygınlık, kalite, katılımlı yönetim, esneklik, değer yaratma ve yetkilendirme kavramları çerçevesinde bütünleşir. Kuruluşumuzun değerleri ve genel yönetim ilkeleri İnsan Kaynakları uygulamalarının da özünü oluşturur.

  • Ancak öncü insanlar, öncü kurumları yaratır; ancak öncü kurumlar çalışanlarının yaratıcılıklarını besler, destekler.
  • Ancak saygın insanların oluşturduğu kurumlar, saygınlıklarını koruyup geleceğe taşıyabilirler.
  • İşin kalitesini, çalışanların kalitesi belirler. Farklı yeteneklerin etkin ve verimli katılımı, şirketi geleceğe taşır
  • Felsefeyi olumsuz etkilemeyecek düzeyde bir esneklik, felsefeyi güçlendirir.
  • Yeteneğin sınanması ve değerlendirilmesi için verilen yetki, yeteneği ve değerini artırır.
     

GARANTİ KAPSAMINDA

Güvenli ürünler

KALİTELİ HİZMET

Sorunsuz hizmet

TECRÜBE & DENEYİM

Yılların verdiği birikim

MÜŞTERİ DOSTU

Uygun fiyatlı hizmet

HİZMET TAKİBİ

Profesyonel takip süreci

BİLİNÇLİ

Bilinçli ve kullanışlı

BELGELERİMİZ

32 YILLIK DENEYİM

32 yıllık tecrübesiyle Kardeşler Grup Dizel Pompa'nın kısa tarihçesi